Hiba
  • Cannot retrive forecast data in module "mod_sp_weather".

Karácsonyi készülődés

2017-11-18, 17:59
   |   Kategória: Piactér
Hamarosan nyakunkon a Karácsony, amelyre már nemcsak a fogyasztók, hanem a kereskedők is készülődnek hatalmas választékkal és nagyobbnál nagyobb engedmények, kedvezőnek tűnő akciók ígéretével.
A későbbi csalódások elkerülése érdekében vásárlóként az alábbiakra érdemes figyelnünk:

Az interneten rendelt játék, pulóver, magnó, telefon, laptop a kézhezvételtől számított 14 napon belül magyarázkodás nélkül visszaküldhető az eladónak és visszakérhetjük az árát, ha kiderült, hogy nem jó a méret, a szín, nehézkes a termék használata

Ilyen jogunk a hagyományos vásárlás esetén nincs! Ott ugyanis csak akkor kérhetjük a termék cseréjét vagy a vételárat vissza, ha a termék hibás. Nem minősül hibának a méretbeli tévedés vagy színprobléma. A köztudatból kiirthatatlannak tűnő háromnapos visszavételi jog sem létezik.

E szerint hibátlan termékeket a kereskedő nem köteles visszavenni. Ha ezt a lehetőséget mégis biztosítja az üzlet számunkra, akkor a visszavásárlás, kicserélés feltételeiről már a vásárláskor érdeklődjünk, kérjük, hogy azokat írják rá a blokkra, nyugtára, hogy később igazolni tudjuk.

Tartós fogyasztási cikkek esetén, melyek tízezer forintnál többe kerültek, három munkanapon belüli meghibásodás esetén jogunk van azonnal cserét kérni, vagy cseretermék hiányában elállni a vásárlástól. Ezért ajánlott ezen időtartamon belül meggyőződni a hibátlan működésről

A későbbi problémák elkerülése érdekében őrizzük meg az összes, vásárlást bizonyító blokkot, nyugtát, számlát – a reklamációkat csak akkor köteles a kereskedő kezelni, ha ezekkel bizonyítjuk, hogy az ő üzletében vásároltuk a terméket

Ha a kasszánál derül ki, hogy az akciósként reklámozott termék mégsem akciós, vagy a megjelölést elfelejtették levenni az áruról, és a feltüntetett árnál többet kell érte fizetnünk, jogunk van az alacsonyabb áron való ár felszámítását kérni.

További néhány tanács::

        Ha elégedetlen, vásároljon máshol! Ha az eladó nem tűnik elég felkészültnek, vagy segítőkésznek, menjen el onnan, vegye meg a terméket máshol.

        Ne engedje sürgetni magát! Különösen ne, ha nagy értékű vásárlásról van szó.

        Döntsön megfontoltan! Ha nem teljesen biztos a döntésben, inkább várjon még egy napot a tényleges vásárlással.

        Csak hibátlan terméket vegyen át! Ha nem az, ragaszkodjon ahhoz, hogy a hibát a számlán, vagy szállítólevélen feltüntessék.

        Tudja kitől vásárolt! Szolgáltatás vásárlása esetén kérje el az ügyintéző / illetékes nevét

Ha vitás ügyei intézésében segítségre van, szüksége keresse Egyesületünket!



Várallai Károly

 Vezető tanácsadó

1 hozzászólás

  • Írta: Herbertnaf 2017. december 09., szombat Hozzászólás hivatkozás
    Herbertnaf

    cialis professional vs. super active canada pharmacy 24h Rhine Inc in India Cialis Online canadian pharmacies cialis generic cialis no prescription online pharmacy amoxicillin order from canada tadalafil 20 mg best price levitra for sale

Új hozzászólás

A csillaggal (*) jelölt mezők kitöltése kötelező. A HTML kódok használata nem engedélyezett.

Legfrissebb

Legnépszerűbb